מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) |
תאריך: | 29/07/2020 |
שעה: | 21:37:54 |
|
פניתי לאגודת הצרכן וסחר הוגן. הם ענו לי שלא לכל הפניות הם מטפלים ולכן אני רוצה שתמשיכו את הטיפול בענייני.
ישנה גם התפתחות נוספת החל מאתמול. דבר ראשון הלכנו לחנות בעלי ואני כדי לבקש מהמוכר אורן את הכסף בחזרה. כשהתבוננו בחנות במזרן שהזמנו חשכו עיננו- המזרן שאותו הזמנו ונמצא בחנות שונה מאוד מהמזרן שקיבלנו. הוא גבוה יותר, איכותי, מצורפת לו תווית של SIMMONS. המזרן שקיבלנו הוא נמוך, הבד שסביבו בד דק ולא איכותי . צילמנו את המזרן בחנות ואת המזרן בבית. כיתבו לי בבקשה איך אוכל לצרף את התמונות לתלונה הקודמת שהגשתי .תלונה מספר 713211.
במהלך השהיה בחנות ביקשנו את כספנו בחזרה, אורן המוכר לא הסכים ואז פנינו לשירות לקוחות והפקידה אמרה לי "אבל חתמת על תעודת המשלוח" . אציין שהשיחה הזו מוקלטת אצלי וכן כל השיחות שניהלתי ביום ראשון עם אורן ושירות הלקוחות. עניתי לפקידה שלא קיבלנו תעודת משלוח והדבר היחיד שקיבלנו עם המזרן הוא פרוספקט ישן של חברת סימונס. היה ויכוח כי הפקידה לא האמינה לי
לכן היא שלחה לי במייל את תעודת המשלוח שכביכול קיבלתי. . מתברר שהמוביל שאל את בעלי מה הת.ז שלו .ואז הוא חתם בשמו בטאבלט שלו (של המוביל) בלי להראות לבעלי במה מדובר והלך. כלומר הוא חתם בתעודה בלי להראות לנו וזייף חתימה של בעלי.החתימה שלו לא דומה לחתימה של בעלי בכלל.
גם צילומי המזרנים וגם תעודת המשלוח קיימים אצלי. בבקשה להגיד לי לאן לשלוח אותם.
תודה מזל |
|
|